Πέρα από το γεγονός πως όλοι μα ΟΛΟΙ οι άντρες μισούν τις πλατφόρμες (αν υπάρχει έστω και ένας που να του αρέσουν ας γράψει ένα σχόλιο, ας στείλει ένα μήνυμα, έτσι για να πούμε πως υπάρχει), γενικώς, έχουν άποψη για το γυναικείο στυλ. ΟΚ, μπορεί γι’αυτούς το βεραμάν να είναι το πράσινο χρώμα και να μην κατανοούν τι είναι το color blocking αλλά ο τρόπος που ντυνόμαστε στέλνει κάποια σαφή μηνύματα που είναι συνήθως τα εξής:
Υπερβολικά ψηλά τακουνιά
Στην πλειοψηφία τους λατρεύουν τις ψηλοτάκουνες γόβες. Αποτελούν φετίχ και δείχνουν τα γυναικεία πόδια ψηλά και πιο αδύνατα. Τι γίνεται όμως όταν πρόκειται για 12+ πόντους τακουνιού και 4οροφη φιάπα;
Το αν είναι αισθητικό ένα τέτοιο υπόδημα είναι μάλλον υποκειμενικό ζήτημα, αυτό που σίγουρα δεν αρέσει στους άντρες είναι μια γυναίκα που δεν μπορεί να υποστηρίξει τις πανύψηλες γόβες που φορά.
Ναι, το περπάτημα αλά “πάπια” και η συνεχής αγωνία για ισορροπία δεν προσδίδουν φυσική θηλυκότητα και αμέσως κάνουν τον άντρα να σκέφτεται πως μάλλον “το προσπαθεί πολύ” καταφεύγοντας σε μέσα που δεν της ταιριάζουν!
Συμβουλή: Αισθάνεσαι άνετα φορώντας μπαλαρίνες; Τότε φόρα τες. Μόνο όταν μια γυναίκα αισθάνεται άνετα με το ντύσιμο της μπορεί να ακτινοβολήσει…
…εκτός αν αισθάνεται υπερβολικά άνετα και φορά πολύ ριχτά ρούχα
Το μήνυμα: “Νομίζω πως είμαι χοντρή”
Παλεύοντας μια ζωή με τα κιλά μου μοιραία έπεσα κι εγώ στη στιλιστική παγίδα να φοράω πολύ φαρδιά ρούχα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, όταν άρχισα να φοράω ρούχα σε πιο στενή γραμμή συνειδητοποίησα πως πολλοί γνωστοί μου νόμιζαν πως είχα αδυνατίσει (δεν είχα χάσει γραμμάριο) και ήταν σαν να ανακαλύπτουν για πρώτη φορά την πραγματική μου σιλουέτα.
Τα ριχτά ρούχα δυστυχώς κολακεύουν μόνο τις αδύνατες γυναίκες (σωματότυπο μολύβι) και αν διαθέτεις μία, δύο…πέντε καμπύλες παραπάνω, ρίξε μια ματιά στο στυλ της Christina Hendricks στη σειρά Mad Men για να πάρεις μια ιδέα των ρούχων που σε κολακεύουν πραγματικά.
Κατά τ’άλλα, αν στον άλλον αρέσει μια γυναίκα πολύ αδύνατη, θα ψάξει για μια πολύ αδύνατη, αν θέλει μια γυναίκα με περισσότερα πιασίματα, κρίμα δεν είναι να την ψάχνει κάτω από τεντόπανα;
Ρούχα και αξεσουάρ μόνο με επώνυμα λογότυπα
Μήνυμα: “Μανιακή με τα ακριβά ψώνια και τη μεγάλη ζωή”
Πρώτον, αν τον έχει χτυπήσει η οικονομική κρίση (και είναι πολλοί οι παθόντες, πίστεψε με) θα σκεφτεί με τρόμο τι δώρο θα πρέπει να σου κάνει στα γενέθλια σου και δεν θα πλησιάσει καν.
Δεύτερον, είναι πιθανό να μην γνωρίζει καν πόσο επώνυμη είναι η μάρκα που φοράς και να προσπαθεί μόνο να καταλάβει γιατί φοράς ένα ρούχο που φέρει τόσα σύμβολα!
Τρίτον, πίσω από τα λογότυπα κατανοεί την επιθυμία σου για επίδειξη αλλά και την ανασφάλεια σου ή αν είναι εξαιρετικά οξυδερκής την έλλειψη προσωπικού στυλ. Το mix & match όπου μπερδεύεις vintage με designer κομμάτια είναι πολύ πιο διασκεδαστικό και σε κάνει να ξεχωρίζεις από το πλήθος.
Προσοχή! Η μανία με τα designer brands δεν είναι μόνο γυναικείο προνόμιο, κυκλοφορούν πολλοί άντρες εκεί έξω, ντυμένοι από την κορυφή ως τα νύχια με λογότυπα για τους ίδιους λόγους.
Υπερβολικά στενά, υπερβολικά κοντά και με βαθύ ντεκολτέ ρούχα
Μήνυμα 1: “Δεν ξέρω να ντύνομαι για την περίσταση”
Μήνυμα 2: “Το προσπαθώ πολύ και πάλι!”
Όχι, ότι συμφωνώ και πολύ με αυτή τη λογική αλλά οφείλω να ομολογήσω πως χαρακτηρίζει πολλούς άντρες και πρέπει να την αναφέρω: ενώ τρελαίνονται με το καυτό μίνι, πολύ εφαρμοστό φόρεμα και την μπλούζα με ντεκολτέ που φορούσες όταν γνωριστήκατε, στην πορεία του βγαίνει κάτι του τύπου “Και πως θα σε γνωρίσω στη μάνα μου;” ή “Δεν θέλω να βγούμε με τους φίλους μου αν είσαι έτσι ντυμένη”.
Που δίνω δίκιο στους άντρες; Όταν τα αποκαλυπτικά ρούχα αποτελούν τη μοναδική επιλογή σου. Η αλήθεια είναι πως το να διαθέτεις στυλ σημαίνει πως ξέρεις να ντύνεσαι ανάλογα με την ώρα και την περίσταση. Βασικά, υπάρχει και μια λεπτή γραμμή που χωρίζει το σέξι από το πρόστυχο και είναι πολλοί οι άντρες που δηλώνουν πως τους αρέσει το ντύσιμο της γυναίκας να αφήνει και κάτι στη φαντασία…
Βέβαια, στην πολύ τελική, δεν έχει και τόση σημασία τι σκέφτονται οι άντρες για το ντύσιμο μας; Αφού εμείς πρώτα ντυνόμαστε για τον εαυτό μας και μετά για τις άλλες γυναίκες 😉
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!