Μια συνεργασία που είχε ανακοινωθεί πριν από 7 μήνες, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου το Φεβρουάριο του 2014, μόλις φανέρωσε τους “καρπούς” της. Συγκεκριμένα, η συλλογή που σχεδίασε το πιο περιζήτητο μοντέλο του κόσμου, η Cara Delevingne για το καθιερωμένο βρετανικό brand Mulberry είναι πλέον διαθέσιμη σε καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Στη συλλογή κυριαρχεί η φρέσκια αισθητική της 22χρονης Cara, η αξεπέραστη ποιότητα των δερμάτων της Mulberry και η πολυμορφία. Η Delevingne θέλησε οι τσάντες της συλλογής της να απευθύνονται σε ένα μεγάλο κοινό και να φοριούνται από το πρωί ως το βράδυ σε διάφορες περιστάσεις. Ως backpack από το γραφείο στο γυμναστήριο, από συνάντηση σε συνάντηση, από το τρένο στο αεροπλάνο. Ως τσάντα ώμου από το γραφείο στο δείπνο και από την πόλη στην εξοχή. Ως τσάντα χειρός όταν απαιτείται περισσότερη κομψότητα σε μια περίσταση.
Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι η signature φυσική απόχρωση δέρματος της Mulberry, το νέο Cara Delevingne πράσινο, το indigo blue και το μαύρο ενώ στις υφές κυριαρχεί το καπιτονέ, το ponyskin και το καμουφλάζ-στρατιωτικό print. Οι εντυπωσιακές λεπτομέρειες της συλλογής είναι πως στο κάτω μέρος κάθε τσάντας εμφανίζεται η επιγραφή “Made In England” η οποία αποτελεί πιστή αντιγραφή του τατουάζ που έχει το μοντέλο στη μία της πατούσα.
Η έμπνευση από τα τατουάζ της Cara, αυτά που απειλούν την καριέρα της ως top model, δεν σταματά σε ένα μονό σχέδιο: Ένα κάλυμμα με το σχέδιο μιας καρδιάς, επίσης αντιγραφή από τατουάζ της Delevingne, βρίσκεται στο εσωτερικό κάθε τσάντας, ενώ τα τρουκς που ντύνουν την από δέρμα Napa τσάντα της συλλογής αντιπροσωπεύουν το σήμα-κατατεθέν, lion tattoo του δαχτύλου της.
Κι αν νομίζατε πως η επαναστατική και ασυμβίβαστη Cara Delevingne έδωσε απλώς το όνομα της στη συλλογή, ένα βίντεο που φιλοξενείται στο website του οίκου Mulberry από τον περασμένο Ιούνιο, φανερώνει πως το μοντέλο συμμετείχε ενεργά σε όλα τα στάδια της παραγωγής: από την αρχική σύλληψη ως την επίσκεψη των αρχείων του ιστορικού οίκου, την επιλογή των δερμάτων και των σχεδίων αλλά και ο χρόνος που αφιέρωσε συζητώντας με τη σχεδιαστική ομάδα τις προδιαγραφές μιας συλλογής με πρακτικές, πολυμορφικές τσάντες.
Από τις πρώτες εικόνες πάντως η συλλογή φαίνεται πως θα είναι best-seller!
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!