Μετά από πολλές σεζόν που δεν αποχωριστήκαμε τα εντυπωσιακά κολιέ, οι μεγάλοι σχεδιαστές μόδας υπενθύμισαν πως τα σκουλαρίκια ήταν κάποτε το αγαπημένο μας κόσμημα. Έτσι, για την επιστροφή των σκουλαρικιών ως statement κόσμημα δημιούργησαν εντυπωσιακά σχέδια που δύσκολα περνούν απαρατήρητα, δίνοντας έμφαση στο μάκρος, τα γυαλιστερά μέταλλα και τις φανταχτερές πέτρες.
Αναμφίβολα το μεγαλύτερο statement από όλους έκανε ο οίκος Givenchy που λάνσαρε ένα εκκεντρικό face και septum piercing (το σκουλαρίκι που περνιέται ανάμεσα στα δύο ρουθούνια). Συνεπώς, μόνο ογκώδη μακριά σκουλαρίκια θα μπορούσε να επιλέξει για τα αυτιά. Αγαπημένη του λεπτομέρεια στα σκουλαρίκια της σεζόν Φθινόπωρο 2015 ήταν η πέρλα.
Την τάση του μονού σκουλαρικιού με μάκρος λάνσαραν οι οίκοι Isabel Marant και Balmain.
O οίκος Marni επένδυσε πολύ στα σκουλαρίκια αφού λάνσαρε ξανά και το earcuff, το 60’s trend του σκουλαρικιού με το μεταλλικό σύρμα που τελειώνει σε μια μεταλλική σφαίρα και τα εντυπωσιακά μακριά σκουλαρίκια με όνυχα.
Μια άλλη κλασική τάση επανέφερε ο οίκος Balmain με τον ογκώδη χρυσό κρίκο.
Ο οίκος Miu Miu σκέφτηκε μεγάλα φανταχτερά σκουλαρίκια με λαμπερές πέτρες και για τα δύο αυτιά ενώ ο οίκος Gucci λάνσαρε επίσης μεταλλικά σκουλαρίκια και στα δύο αυτιά με έντονο μάκρος.
Τέλος, ο οίκος Tadashi Shoji ήταν ο μόνος που επέλεξε μίνιμαλ γραμμή για τα μεταλλικά σκουλαρίκια.
Κι όπως όλα δείχνουν η τάση με τα statement σκουλαρίκια δεν πρόκειται να φύγει σύντομα αφού και στις κολεξιόν για την Άνοιξη του 2016 τα μακριά κι εντυπωσιακά σκουλαρίκια κυριαρχούν.
Tα σκουλαρίκια αποτελούν συχνά την πινελιά που δεν γνωρίζαμε πως έλειπε από το σύνολο μας. Ειδικά, οι λάτρεις των looks με ουδέτερες αποχρώσεις μπορούν να επενδύσουν στα μεταλλικά σκουλαρίκια για ένα σικ αποτέλεσμα ή στα σκουλαρίκια με χρωματιστές πέτρες για ένα πιο ποπ αποτέλεσμα.
Μη διστάσετε να δοκιμάσετε τα εντυπωσιακά σκουλαρίκια και με πιο casual σύνολα, και γενικά η μόδα επιτάσσει Think Big!
Οι επιλογές στα καταστήματα είναι αναμφίβολα πολλές και στιλάτες:
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!