Μπορεί να νόμιζες πως το να είσαι fashionista σημαίνει αντιγράφω ό,τι βρήκα στο εξώφυλλο του τάδε περιοδικού ή είδα σε εκείνη την παρουσιάστρια και ακολουθώ κάθε επίκαιρη τάση ακόμα και αν πάνω μου δείχνει σαν σακί με πατάτες ή είναι αντικειμενικά κακόγουστη. Βασικά, όλα όσα προαναφέρθηκαν αποτελούν τον ορισμό του fashion victim (θύμα της μόδας).
Fashionista είναι εκείνη που αφοσιώνεται στη μόδα, ενημερώνεται για τις τάσεις και ξεχωρίζει τι είναι μοναδικό, είτε πρόκειται για υψηλή ραπτική είτε για prêt-à-porter.
Καμιά φορά τα όρια ανάμεσα στους δύο προηγούμενους όρους είναι θολά αλλά υπάρχουν μερικές ενδείξεις που χαρακτηρίζουν τις fashionistas:
- Έχεις πρόβλημα να ξεχωρίσεις τι σημαίνει “χρειάζομαι” και τι σημαίνει “θέλω”
- Η γκαρνταρόμπα του συντρόφου σου αποτελεί ένα νέο πεδίο στιλιστικής εξερεύνησης
- Οι φίλες σου σε καλούν να πας για ψώνια μαζί τους για να τους πεις τη γνώμη σου
- …ή σου στέλνουν φωτογραφίες με το σύνολο που σκέφτονται να φορέσουν ή να αγοράσουν, αναμένοντας την άποψη σου
- Οι εκπτώσεις και οι προσφορές είναι η προσωπική σου απόδειξη πως “Υπάρχει Θεός”
- Το να χάνεις ένα αγαπημένο ρούχο ή αξεσουάρ ισοδυναμεί με το μονόλογο της Αντιγόνης. Τόσο δράμα!
- Όταν ήσουν μικρή λάτρευες να ντύνεις και να αγοράζεις νέα ρούχα για τις Barbie σου
- Μεγαλώνοντας το αγαπημένο σου παιχνίδι έγινε το mix & match
- Κάνεις σαν μικρό παιδί όταν ανοίγει το χριστουγεννιάτικο δώρο κάθε φορά που ανακαλύπτεις ένα vintage κομμάτι σε κάποιο μαγαζί, bazaar ή αγορά ή όταν σκαλίζεις τα μπαούλα της γιαγιάς, μαμάς, θείας…
- Δεν πετάς τίποτα! Όχι, δεν είσαι ρακοσυλλέκτης, απλώς γνωρίζεις πως η μόδα κάνει κύκλους και πως ό,τι είναι εκτός μόδας σήμερα, θα είναι τάση μετά από μερικά χρόνια
- Είσαι η πρώτη που λανσάρεις μια τάση ακόμα κι αν δεις μερικά περίεργα βλέμματα ή υψωμένα φρύδια. Δεν σε ενδιαφέρει γιατί σε λίγο καιρό απλώς θα προσπαθούν να αντιγράψουν το στυλ σου
Μην ξεχνάς πως η μόδα είναι μια μορφή τέχνης, αποτελεί προσωπική έκφραση και πάντα συνδέεται με τις κοινωνικές εξελίξεις, οπότε συνέχισε να την αγαπάς!
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!