Δεδομένο πρώτο: Βιώνουμε ακόμα τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης.

Δεδομένο δεύτερο: Μπορείς να φοράς το ίδιο ρούχο πολλές φορές και να μην το καταλαβαίνει κανείς αλλάζοντας απλώς τα αξεσουάρ.

Με αυτά τα δύο δεδομένα κατά νου, αν φετινός προϋπολογισμός δεν αντέχει την αγορά ενός καινούργιου φορέματος (δεν θέλω φέτος μιζέρια, θα πάμε σε πάρτι), κατά πάσα πιθανότητα θα μπορεί να περιλαμβάνει την αγορά ενός statement necklace που θα στοιχίζει 15 ευρώ – κατά προσέγγιση – και σίγουρα θα σας επιτρέψει να φορέσετε τα φορέματα που ήδη υπάρχουν στην γκαρνταρόμπα σας σαν καινούργια.

Ρίχνοντας μια ματιά στα fashion shows των μεγάλων οίκων μόδας για τη φετινή χειμερινή σεζόν, ιδού οι κυρίαρχες τάσεις στα statement necklaces:

Αλυσίδα με…νόημα

O οίκος Lanvin δημιούργησε μία από τις πιο δυνατές τάσεις στα κολιέ φέτος με το συνδυασμό αλυσίδας με σλόγκαν όπως Love, Happy”, “Help και Cool.

Αλυσίδα – choker

Οι Michael Kors και Karl Lagerfield για τον οίκο Chanel υποστήριξαν την επιστροφή του choker ή διάβασαν τις «50 Αποχρώσεις του Γκρι» γιατί τύλιξαν τις αλυσίδες ασφυκτικά γύρω από το λαιμό των γυναικών.

Κλασσικές και εναλλακτικές πέρλες

Ο οίκος Saint Laurent άλλαξε ύφος αλλά κράτησε ένα κλασσικό στοιχείο: τη διαχρονική, μονή σειρά με πέρλες. Για να μην ξεφύγει όμως και πολύ από το grunge ύφος της συλλογής «εμπλούτισε» το κολιέ με αλυσίδες και charms.

Mε έθνικ επιρροές

Ο Ινδός σχεδιαστής Manish Arora παρουσίασε κοσμήματα με σαφή επιρροή από τη χώρα καταγωγής του και έτσι τα έθνικ κολιέ με έμπνευση από διάφορες γωνιές του κόσμου έμειναν για ακόμα μία σεζόν στη μόδα.

Γυαλιά-Καρφιά

Η Donatella Versace είχε άγριες διαθέσεις φέτος το χειμώνα γι’αυτό και γέμισε με καρφιά τα κολιέ που παρουσίασε στη συλλογή της.