Κλείνουν ακριβά συμβόλαια με fashion brands και εταιρείες καλλυντικών, κάθε τους αναφορά στα social media σε συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί καλομελετημένη (και πληρωμένη) στρατηγική μάρκετινγκ. Άραγε, πως υπολογίζεται η αξία των σύγχρονων συμβόλων της μόδας; Κάποτε η Marilyn Monroe έβγαινε στο δρόμο κι απλώς ακολουθούσε…ντελίριο.
Στη σημερινή εποχή εκτός από την καταμέτρηση των περιοδικών που πωλούνται ανάλογα με το πρόσωπο που φιλοξενείται στο εξώφυλλου του κάθε τεύχους, υπάρχει ένα ακόμα πιο μετρήσιμο εργαλείο: το ίντερνετ! Έτσι, στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης, το Google, καταγράφονται όλα τα χτυπήματα που συγκεντρώνει η αναζήτηση ενός ονόματος και οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ ξέρουν σε ποια άτομα να απευθυνθούν για την προώθηση των προϊόντων τους.
Με βάση τον αριθμό των αναζητήσεων για ένα μήνα, αυτές είναι λοιπόν οι κυρίες που κατόρθωσαν με το μοναδικό στυλ τους να κατακτήσουν το Google:
Kim Kardashian: 13.600.000 αναζητήσεις
Beyonce: 5 εκατομμύρια αναζητήσεις
Kylie Jenner: 3.350.000 αναζητήσεις
Kendall Jenner: 2.740.000 αναζητήσεις
Cara Delevingne: 2.240.000 αναζητήσεις
Blake Lively: 1.830.000 αναζητήσεις
Jessica Alba: 1.500.000 αναζητήσεις
Miranda Kerr: 1.500.000 αναζητήσεις
Gwyneth Paltrow: 1 εκατομμύριο αναζητήσεις
Victoria Beckham: 673.000 αναζητήσεις
Kate Moss: 673.000 αναζητήσεις
Rosie Huntington-Whiteley: 673.000 αναζητήσεις
Gigi Hadid: 550.000 αναζητήσεις
Mary-Kate & Ashley Olsen (μαζί): 500.000 αναζητήσεις
Karlie Kloss: 450.000 αναζητήσεις
Olivia Palermo: 450.000 αναζητήσεις
Nicole Richie: 301.000 αναζητήσεις
Kate Bosworth: 246.000 αναζητήσεις
Alexa Chung: 201.000 αναζητήσεις
Πηγή: Whowhatwear.com
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!