Η επιστροφή του 90’s στυλ που έχει κατακλύσει εδώ και ένα χρόνο τη βιομηχανία της μόδας έφερε μαζί της και το trend του backpack (σακίδιο πλάτης). Μπορεί η Rihanna να έκανε τα πρώτα της βήματα όταν έμπαινε η τελευταία δεκαετία της πρώτης χιλιετίας (γεννηθείσα το 1988) και η Cara Delevingne να ήταν παρά μόνο μια ιδέα (22 ετών σήμερα) ωστόσο ενέδωσαν στην επιρροή του 90’s ύφους «το grunge συναντά τη θηλυκότητα», αφού έχουν δείξει ιδιαίτερη αδυναμία στα backpacks.
Και γιατί όχι; Αφού η σημερινή «αναβίωση» των backpacks είναι πιο εκλεπτυσμένη διατηρώντας ωστόσο το casual και old school ύφος του αξεσουάρ παράλληλα με την απίστευτη πρακτικότητα των backpacks. Έτσι, τα σύγχρονα fashion icons, Rihanna και Cara Delevingne εντυπωσιάστηκαν από τα πρωτότυπα prints σε συνδυασμό με τη μοναδική ποιότητα δέρματος και κατασκευής που χαρακτηρίζει τα είδη της MCM, και βρήκαν την τσάντα που θα εξυπηρετήσει το πολυάσχολο και πολυταξιδεμένο τρόπο ζωής τους αλλά και το casual/sporty στυλ τους.
Μπορούν βέβαια να πάρουν ένα-δύο μαθήματα από την «παλιά» και σύμβολο των 90’s, Carmen Electra, η οποία αποδεικνύει πως το backpack μπορεί να είναι και σοφιστικέ-σικ αξεσουάρ όταν είναι σε ουδέτερη απόχρωση (όπως το μαύρο). Ναι, ποιος θα το φανταζόταν πως το backpack μπορεί να συνδυαστεί με τακούνια! Πως σου φαίνεται για office look;
Τέλος, η Lindsay Lohan μπορεί να ήταν μικρή όταν βίωσε τον απόηχο των 90s (γεννηθείσα το 1986), αλλά φαίνεται πως συγκράτησε μερικές βασικές αρχές όπως τη logomania που χαρακτήριζε τη συγκεκριμένη δεκαετία. Έτσι, γνωρίζει πως μπορείς να επιλέξεις μια τσάντα στο signature σχέδιο ενός luxury brand και απλώς να το συνδυάσεις με τα πάντα! Αυτή την αρχή εφάρμοσε και στο MCM backpack της και απλώς έκανε μία από τις πιο κομψές εμφανίσεις της.
Τα καινούργια backpacks αποτελούν ό,τι ακριβώς θέλουμε να είναι το σύγχρονο στυλ: εκλεπτυσμένο, εναλλακτικό, σοφιστικέ και πρακτικό! Και τα MCM backpacks πληρούν και τις 4 προϋποθέσεις!
MCM Boutique : Κεντρική Διάθεση Ξάνθου 2 & Αναγνωστοπούλου, Κολωνάκι Τηλ. 210 7225910
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!