Kατά πάσα πιθανότητα έχετε αντιληφθεί τον ντόρο που δημιουργήθηκε γύρω από το πιο δημοφιλές selfie στην ιστορία του Twitter το οποίο τραβήχτηκε τη βραδιά της τελετής των Όσκαρ από τον Bradley Cooper με πρωτοβουλία της Ellen DeGeneres.
Μια άλλη εταιρεία ωστόσο, γνώρισε πρωτοφανείς πωλήσεις προϊόντος της, χάρη στο τηλεοπτικό στιγμιότυπο της DeGeneres μόνο που αυτή τη φορά κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει την παρουσιάστρια ή την πρωταγωνίστρια του περιστατικού πως επρόκειτο για προσυμφωνημένη διαφήμιση: Όλα ξεκίνησαν όταν η DeGeneres παρήγγειλε πίτσες για να κεράσει τους διάσημους καλεσμένους της τελετής των Όσκαρ και στη συνέχεια τους ζήτησε χρήματα για να μπορέσει να πληρώσει το λογαριασμό. Όταν η παρουσιάστρια έφτασε στην πλευρά όπου κάθονταν οι συντελεστές της ταινίας “12 Χρόνια Σκλάβος” ο Brad Pitt και Chiwetel Ejiofor έδωσαν από 20 δολάρια, η Lupita Nyong’o ωστόσο δεν είχε χρήματα πάνω της αλλά ήταν πρόθυμη να προσφέρει το lip balm της.
Παρόλο που το συγκεκριμένο τηλεοπτικό πλάνο με την προσφορά της Nyong’o δεν κράτησε πάνω από 5 δευτερόλεπτα, το έμπειρο μάτι κάποιων θεατών αναγνώρισε στη χαρακτηριστική γαλάζια συσκευασία του προϊόντος το HydraQuench Moisture Replenishing Lip Balm της Clarins. Το αποτέλεσμα; Μέσα σε 4 μέρες (έως και την Πέμπτη 6/3) το συγκεκριμένο προϊόν ξεπούλησε στις ΗΠΑ. Οι πωλήσεις προήλθαν κυρίως μέσω on line παραγγελιών.
Η Lupita Nyong’o μπορεί με την ερμηνεία της να κέρδισε το Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου, αλλά αποδεικνύει ταυτόχρονα πως επάξια έχει κερδίσει τον τίτλο της ανερχόμενης trendsetter σε επίπεδο στυλ και ομορφιάς. Όσον αφορά την Clarins, μάλλον θα πρέπει να στείλει ευχαριστήρια μηνύματα τόσο στη Nyong’o όσο και στην DeGeneres για την απροσδόκητη διαφήμιση.
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!