Αρκούν 60 δευτερόλεπτα για να παρουσιαστούν οι συνήθεις ταμπέλες-στερεότυπα που ακολουθούν μια γυναίκα καριέρας.
Έτσι, ενώ ένας άντρας θεωρείται «Αφεντικό» (Boss), μια γυναίκα αποκαλείται «Δυναστική» (Bossy). Παράλληλα ένας άντρας θαυμάζεται για την Πειθώ του (Persuasive) ενώ μια γυναίκα θεωρείται «Πιεστική» (Pushy).
Όταν μια γυναίκα μένει ως αργά στο γραφείο προκειμένου να φέρει εις πέρας τα καθήκοντα της (προσέξτε τη λεπτομέρεια με το μπιμπερό πάνω στο γραφείο) θεωρείται «Εγωίστρια» (Selfish) ενώ την ίδια στιγμή ο άντρας αντιμετωπίζεται ως «Αφοσιωμένος» (Dedicated).
Οι ταμπέλες επεκτείνονται και στα στερεότυπα περί εμφάνισης. Έτσι, ένας άντρας που φροντίζει την εμφάνιση του είναι «Περιποιημένος» (Neat) ενώ μια γυναίκα «Ματαιόδοξη» (Vain) με αποτέλεσμα συχνά ο κοινωνικός περίγυρος να αντιλαμβάνεται τον άντρα ως «Άνετο»(Smooth) ενώ τη γυναίκα ως «Επιδειξιομανή» (Show –Off).
Σκοπός του συγκεκριμένου διαφημιστικού spot που δημιουργήθηκε από την BBDO Guerrero στη Μανίλα για λογαριασμό της Pantene Φιλιππίνων είναι να παροτρύνει τις γυναίκες να μην αφήσουν τις «ταμπέλες» να ανακόψουν την πορεία τους και πως μια όταν μια γυναίκα είναι δυνατή, λάμπει!
Παρόλο που το ζήτημα για τις αμοιβές που λαμβάνει ένας άντρας και γυναίκα για την ίδια θέση εργασίας, ακόμα και στις πιο αναπτυγμένες χώρες, εξακολουθεί να απασχολεί την παγκόσμια κοινωνία και μολονότι ζούμε στην εποχή της οικονομικής κρίσης, το στερεότυπο πως ο άντρας πρέπει να φέρνει τα περισσότερα χρήματα στο σπίτι (ενώ στην πραγματικότητα θεωρείται ευτύχημα αν και τα δύο μέλη ενός ζευγαριού έχουν δουλειά) παραμένει, η εν λόγω διαφήμιση αναμφίβολα ξύνει πληγές.
Αν το spot είχε πρωταρχικό σκοπό να προκαλέσει απλώς αντιδράσεις αντί να κριτικάρει τα σεξιστικά πρότυπα στην εργασία, σίγουρα πέτυχε το στόχο της αν διαβάσει κανείς τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί κάτω από το βίντεο καθώς πολλοί είναι εκείνοι που κρίνουν το γεγονός πως τα «double standards» ισχύουν και για τα δύο φύλα όπως όταν μια γυναίκα πετυχαίνει στην καριέρα της λόγω εμφάνισης!
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!