Οι αναφορές της Carrie Bradshaw για τη μόδα ήταν τόσο συχνές όσο και τα ερωτήματα που έθετε για τις σχέσεις. Ποια brands ωστόσο μνημονεύτηκαν περισσότερες φορές κατά τη διάρκεια των 6 κύκλων της σειράς “Sex & The City”, δηλαδή από το 1998 έως το 2004;
Αν είχατε παρακολουθήσει τη σειρά θα σκέφτεστε ήδη τα πολυτελή brands Manolo Blahnik (τα αγαπημένα υποδήματα της πρωταγωνίστριας) και Dolce e Gabbana. Παρόλο που τα συγκεκριμένα fashion brands βρίσκονται στη δεκάδα με τις περισσότερες αναφορές, η “Βίβλος της Μόδας”, δηλαδή το περιοδικό Vogue, αναφέρεται 36 φορές στο σήριαλ και κατακτά την πρώτη θέση παρόλο που η Carrie πιάνει δουλειά ως συνεργαζόμενη συντάκτρια στον 4ο κύκλο της σειράς.
Αναλυτικά οι 10 μάρκες που αναφέρονται περισσότερες φορές στο “Sex & The City”, και έγιναν κατά κάποιο τρόπο κομμάτι της ποπ κουλτούρας που δημιούργησε, είναι οι:
- Vogue (36 φορές)
- Martini (34 φορές)
- Yankees (26 φορές)
- Knicks (24 φορές)
- New York Times (24 φορές)
- Manolo Blahnik (16 φορές)
- Dolce e Gabbana (15 φορές)
- Prada και Post-It (14 φορές)
- Chanel (13 φορές)
- Gucci (12 φορές)
H εμμονή των πρωταγωνιστριών με γνωστές μάρκες οδήγησε τον Γάλλο καλλιτέχνη, Pierre Buttin, να δημιουργήσει ένα χιουμοριστικό βίντεο 9 λεπτών που συγκεντρώνει όλες τις αναφορές τους, και είναι αναμφίβολα πολλές!
Ούτε μια αναφορά στο Mac Laptop της Carrie του οποίου τα πλήκτρα είχε λιώσει; Η Apple δεν πήρε κομμάτι από την πίτα της ποπ κουλτούρας…
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!