H Beyonce ίσως να δημιούργησε νέο case study στο μουσικό μάρκετινγκ με την απόφαση της να κυκλοφορήσει το νέο της άλμπουμ με τίτλο το όνομα της στο iTunes, εντελώς απροειδοποίητα τα μεσάνυχτα της περασμένης Παρασκευής.
Οι fan της δημοφιλούς τραγουδίστριας και τα online media άρχισαν να μεταδίδουν σαν τρελοί το νέο πως ο νέος δίσκος της Beyonce ήταν διαθέσιμος για αγορά στο iTunes store (όλο το άλμπουμ, όχι τα 14 tracks ξεχωριστά) σε μια online κοινότητα που ξενυχτούσε μπροστά στις οθόνες των υπολογιστών, tablets και smartphones. Το αποτέλεσμα;
617.000 πωλήσεις από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής ως το βράδυ της Κυριακής. Η Beyonce κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ με τις υψηλότερες πωλήσεις σε χρόνο ρεκόρ που κατείχε η Taylort Swift για τις 465.000 πωλήσεις που είχε κάνει το άλμπουμ «Red» μέσα σε 7 μέρες όταν κυκλοφόρησε στις 28 Οκτωβρίου του 2012.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Billboard Magazine το 5ο άλμπουμ της Queen B θα πάρει την πρωτιά από τον Garth Brooks και το νέο του άλμπουμ «Blame it on my roots» καθώς θα σκαρφαλώσει κατευθείαν στο νούμερο 1. Αξίζει να σημειωθεί πως και τα 5 σόλο άλμπουμ της Beyonce πήγαν κατευθείαν στο νο. 1 μόλις κυκλοφόρησαν.
Μετά από πολύμηνη δισκογραφική απουσία η Queen B αποδεικνύει πως είναι μια γυναίκα των ρεκόρ που εξελίσσεται συνεχώς καθώς στα 32 της χρόνια φαίνεται να ενστερνίζεται πιο έντονα τη σέξι εικόνα της. Απόδειξη το πρώτο της video clip για το τραγούδι «Drunk In Love» στο οποίο κάνει ντουέτο με το σύζυγο της Jay Z.
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!