Αυτές είναι οι νέες ταινίες της εβδομάδας 01/07 – 06/07 (με trailers)
Επιτέλους, επέστρεψαν δυναμικά οι ταινίες στις αίθουσες. Τα θερινά και τα κλειστάσινεμά έχουν ανοίξει και επίσημα τις πόρτες τους (από σήμερα 1η Ιουλίου 2021 μας περιμένουν και οι κλειστές αίθουσες) ώστε να απολαύσουμε όλες τις ταινίες που βγήκαν και θέλαμε διακαώς να δούμε.
Με την μεγάλη πρεμιέρα της εβδομάδας να είναι το ‘ΆσπροΠάτο‘ με τον ΜαντςΜίκκελσεν, ξεκινάει πολύ «δυναμικά» η νέα κινηματογραφική εβδομάδα.
Οι πρεμιέρες της εβδομάδας στους κινηματογράφους (01/07 – 06/07)
Άσπρο Πάτο (Druk) – Τόμας Βίντερμπεργκ
Η πολυαναμενόμενη κυκλοφορία της εβδομάδας. Η ταινία του Τόμας Βίντερμπεργκ σάρωσε στα βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου και πήρε και το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης ταινίας.
Τι θα γίνει όταν ο Μάρτιν και τρεις από τους φίλους του, όλοι βαριεστημένοι δάσκαλοι, βάζουν μπρος ένα πείραμα που θέλει να διατηρούν ένα συνεχόμενο επίπεδο μέθης καθ’ όλη την ημέρα εργασίας τους. Εάν ο Τσόρτσιλ κέρδισε ολόκληρο πόλεμο όντας μονίμως μεθυσμένος, ποιος ξέρει τι θα κάνουν λίγες σταγόνες παραπάνω σε αυτούς και τους μαθητές τους…
Λούκα (Luca) – Ενρίκο Κασαρόζα
Με φόντο µια πανέµορφη παραθαλάσσια πόλη της ιταλικής Ριβιέρας, ένα αγόρι περνά το καλοκαίρι που θα αλλάξει τη ζωή του µε µπόλικο φρέσκο παγωτό, µακαρόνια και ατελείωτες βόλτες µε βέσπα. Ο Λούκα µοιράζεται αυτές τις περιπέτειες µε τον νέο του φίλο, τον Αλµπέρτο, αλλά η καλοπέρασή τους απειλείται από ένα καλά κρυµµένο µυστικό: είναι και οι δύο τέρατα της θάλασσας και έρχονται από έναν άλλο κόσµο, κάτω από την επιφάνεια του νερού.
To νέο animation της Pixar, στα αγγλικά και μεταγλωττισμένο στα ελληνικά.
O Προστάτης (The Marksman) – Ρόμπερτ Λόρενζ
Στα σύνορα μεταξύ Αμερικής και Μεξικού, στην Αριζόνα, ο Τζιμ, βετεράνος του Βιετνάμ κτηματίας, περνάει δύσκολες ώρες. Η αγαπημένη του σύζυγος μόλις απεβίωσε και η τράπεζα ετοιμάζεται να πάρει την περιούσια του. Η αδιάφορη ζωή του, διαταράσσεται ακόμα περισσότερο από την άφιξη δύο παράνομων μεταναστών που θέλουν να περάσουν τα σύνορα από τη γη του. Πρόκειται για μία μητέρα με το νεαρό γιο της, οι οποίοι θέλουν απεγνωσμένα να διαφύγουν από ένα σκληρό καρτέλ. Μετά από μια συμπλοκή η μητέρα πέφτει νεκρή και ο Τζιμ μένει μόνος με το παιδί. Οι δύο τους θα πρέπει να διαφύγουν όχι μόνο από τους αδίστακτους μαφιόζους αλλά και από την αστυνομία.
Το Κάλεσμα 3: Ο Διάβολος Με Έβαλε να το Κάνω (The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It) – Μάικλ Τσέιβς
Κονέκτικατ 1981: Οι διάσημοι ερευνητές υπερφυσικών φαινομένων βρίσκονται αντιμέτωποι με την πιο ανατριχιαστική υπόθεση της καριέρας τους. Ένας νεαρός κατηγορούμενος για στυγνή δολοφονία επικαλείται τη δαιμονοληψία ως ελαφρυντικό. Μπορούν οι Γουόρεν να πείσουν το δικαστήριο ότι είναι αθώος;
Διαβάστε περισσότερα για την ταινία ‘Το Κάλεσμα 3: Ο Διάβολος Με Έβαλε να το Κάνω’ εδώ.
Πώς να Σκοτώσεις τον Πρωταγωνιστή σου (The Comeback Trail) – Τζορτζ Γκάλο
Δύο κινηματογραφικοί παραγωγοί που χρωστάνε χρήματα στη μαφία, χρησιμοποιούν τον γερασμένο κινηματογραφικό τους αστέρα σε μία απάτη στην προσπάθειά τους να σωθούν. Όμως, καταλήγουν να κερδίσουν περισσότερα απ’ όσα φαντάζονταν. Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Τόμι Λι Τζόουνς και Μόργκαν Φρίμαν σε ένα ριμέικ της ομότιτλης ταινίας από τη δεκαετία του ’80.
Το Νησί των Ψεμάτων (La Isla de las Mentiras) – Πάουλα Κονς
Στις αρχές του εικοστού αιώνα, όταν το κύμα των ευρωπαίων μεταναστών προς την αμερικανική ήπειρο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, ένα πλοίο με 260 μετανάστες από την Ισπανία ναυαγεί στις απότομες ακτές του νησιού Σαλβόρα. Τρεις γυναίκες από το νησί θα σπεύσουν να βοηθήσουν τους ναυαγούς, κατορθώνοντας να σώσουν μερικούς, αλλά η έρευνα ενός δημοσιογράφου για το ναυάγιο θα εντείνει τις φήμες πως υπάρχει δόλος πίσω από την τραγωδία.
Επανεκδόσεις που θα δούμε αυτήν την εβδομάδα στις αίθουσες
Επιστροφή στο Χάουαρντς Εντ (Howards End) – Τζέιμς Άιβορι
Με φόντο την ανώτερη τάξη της εδουαρδιανής Αγγλίας, η πλοκή στήνεται ανάμεσα σε δύο οικογένειες: τους διανοούμενους Σλέγκελ και τους πραγματιστές Γουίλκοξ. Όλα θα ξεκινήσουν όταν η νεαρή και ατίθαση Έλεν Σλέγκελ επισκεφθεί την κατοικία των Γουίλκοξ, το Χάουαρντς Εντ. Εντυπωσιασμένη από τον κόσμο τους και τον τόσο διαφορετικό τρόπο σκέψης τους, η Έλεν θα παρασυρθεί και σε μια στιγμή επιπολαιότητας θα αρραβωνιαστεί τον Πολ Γουίλκοξ με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Ο δε αναπάντεχος θάνατος της κυρίας Γουίλκοξ θα φέρει κοντά τις δύο οικογένειες, τονίζοντας από τη µία µεριά τις αντιθέσεις τους, αλλά και δημιουργώντας περίεργες συµµαχίες.
Ειδικό βραβείο στο Φεστιβάλ Καννών, 9 υποψηφιότητες για Οσκαρ. βραβεία Οσκαρ Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, διασκευασμένου σεναρίου και Α’ Γυναικείου Ρόλου για την Έμα Τόμσον. Σε επανέκδοση με νέες ψηφιακές κόπιες.
Ο Τρελός Πιερό (Pierrot le Fou) – Ζαν Λικ Γκοντάρ
Ο Φερντινάν βρίσκεται εγκλωβισμένος σε ένα γάμο που τον βοήθησε στην κοινωνική του ανέλιξη, αλλά τον έχει βυθίσει στην ανία. Η τυχαία συνάντησή του με τη Μαριάν Ρενουάρ, έναν παλιό του έρωτα, είναι η αφορμή που έψαχνε για να τα τινάξει όλα στον αέρα και να αποδράσει μαζί της προς άγνωστη κατεύθυνση. Αφού σβήσουν τα ίχνη τους και απομονωθούν σαν σύγχρονοι ναυαγοί θα εξασφαλίσουν τα προς το ζην με τα πιο απίθανα κόλπα φτάνοντας μέχρι τον γαλλικό νότο. Εκεί όπου θα γίνει το οριστικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
2046 – Γουόνγκ Καρ Γουάι
Η συνέχεια της προηγούμενης ταινίας του Γουόνγκ Καρ Γουάι, «Ερωτική Επιθυμία», περιγράφει την ιστορία του ίδιου πρωταγωνιστή, του Τσόου (τον υποδύεται και πάλι ο Τόνι Λιούνγκ), από τη στιγμή που επιστρέφει από τη Σινγκαπούρη, όπου εργαζόταν ως συγγραφέας, στο Χονγκ Κονγκ, και νοικιάζει ένα δωμάτιο στο ξενοδοχείο Oriental με τον αριθμό 2047, ακριβώς απέναντι από το δωμάτιο με τον αριθμό 2046. Ο αριθμός 2046 έχει ιδιαίτερη σημασία για τον πρωταγωνιστή, καθώς συναντιόταν σε δωμάτιο ξενοδοχείου με τον αριθμό αυτό με τη Σου Λι Ζεν για να γράψουν ένα μυθιστόρημα πολεμικών τεχνών. Η Σου Λι Ζεν ήταν ο μεγάλος έρωτας της ζωής του, που όμως δεν ευδοκίμησε ποτέ και στην οποία ο Τσόου είναι ακόμα προσκολλημένος. Καθώς η ταινία εξελίσσεται, παρακολουθούμε τις σχέσεις του Τσόου με διάφορες γυναίκες, που όμως δεν καταφέρνουν να τον κάνουν να ξεχάσει την Σου Λι Ζεν. Παράλληλα, ο Τσόυ ξεκινάει να γράφει ένα φουτουριστικό μυθιστόρημα με τον τίτλο 2046. Στο μυθιστόρημα αυτό «2046» ονομάζεται μια πόλη στην οποία καταφεύγουν οι άνθρωποι για να βρουν τις χαμένες τους αναμνήσεις. Σύμφωνα με τον Τσόου, «στην πόλη “2046” τίποτα δεν αλλάζει και όποιος φτάνει εκεί δεν γυρίζει πίσω ποτέ».