Αφού για χρόνια βομβαρδιστήκαμε με άψογες, επεξεργασμένες εικόνες, κάναμε τα πάντα για να αποβάλλουμε κυτταρίτιδα, χαλάρωση, ραγάδες, τρίχες, κιλά και ρυτίδες, και προσπαθήσαμε να μείνουμε για πάντα 20αρες, κάτι άρχισε να αλλάζει.
Η έμπειρη -πλέον- αναγνώστρια αναγνωρίζει από μίλια μακριά τη φωτογραφία που έχει περάσει από το μαγικό άγγιγμα του Photoshop, κυβερνήσεις χωρών (όπως η Μ.Βρετανία) απαγορεύουν τη δημοσίευση παραπλανητικών φωτογραφιών σε καταχωρίσεις, brands καλλυντικών όπως το Dove διοργανώνουν συχνά εκστρατείες για την αναγνώριση της προσωπικής ομορφιάς κάθε γυναίκας, “τα 40 είναι τα νέα 20” και δεν είναι λίγες οι διάσημες που επιβάλλουν τα “ελαττώματα” τους ως μοναδικά χαρακτηριστικά.
Αυτό σημαίνει πως ξεμπερδέψαμε με τα καταπιεστικά πρότυπα ομορφιάς; Σίγουρα όχι. Είναι μακρύς ακόμα ο δρόμος και μια νέα καμπάνια προσπαθεί να τον κάνει πιο “σύντομο”. Πρόκειται για την εκστρατεία Stop the Beauty Madness η οποία έχει ως στόχο να απομακρύνει τη σύγχρονη γυναίκα από την εμμονή με την εξωτερική εικόνα και να τη βοηθήσει να επικεντρωθεί στη φροντίδα της ψυχής της, είτε είναι 10, είτε 11ο ετών. Το σκεπτικό είναι απλό: η ομορφιά πηγάζει από την αυτοεκτίμηση.
Οι εικόνες είναι αναμφίβολα δυνατές και μιλούν από μόνες τους καθώς “τα βάζουν” με πολλά στερεότυπα ομορφιάς:
Αν θέλετε να διαδώσετε το μήνυμα, μπορείτε να το συνοδεύσετε το δικό σας post στα social media με το hashtag #StopTheBeautyMadness, και να συμβάλλετε στη διαμόρφωση μιας νέας αντίληψης.
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!