Ακόμα και για τις γυναίκες που θεωρούν το eyeliner “εργαλείο του διαβόλου” και οι όροι “contouring” και “cat eye look” θυμίζουν κινέζικη ντοπιολαλιά, η μάσκαρα αποτελεί το αγαπημένο τους προϊόν μακιγιάζ. Και γιατί όχι άλλωστε, αφού είναι εύκολη στην εφαρμογή, αναδεικνύει το σχήμα των ματιών, τα κάνει να δείχνουν μεγαλύτερα και ενισχύει τις βλεφαρίδες.
Η αγορά είναι γεμάτη από προϊόντα που υπόσχονται όγκο, μάκρος, γύρισμα, σχήμα στις βλεφαρίδες σας. Μόνο που δεν έχουμε όλες οι γυναίκες τις ίδιες βλεφαρίδες. Με τόσες διαφορετικές μάσκαρα πως θα ξέρεις ποια είναι η κατάλληλη για εσένα;
Πολύ απλά θα λάβεις υπόψη σου τον ακόλουθο οδηγό που θα σου φανεί χρήσιμος την επόμενη φορά που θα βρεθείς σε ένα κατάστημα καλλυντικών με σκοπό να αγοράσεις νέα μάσκαρα:
Το σχήμα που έχει το βουρτσάκι
Αν θέλεις οι βλεφαρίδες σου να αποκτήσουν όγκο και γέμισμα, τότε και το βουρτσάκι θα πρέπει να είναι παχύ και να έχει πολλές ακίδες.
Αν θέλεις οι βλεφαρίδες σου να αποκτήσουν γύρισμα θα αναζητήσεις μια μάσκαρα με καμπυλωτό βουρτσάκι που θα ανυψώσει και θα δώσει σχήμα στις βλεφαρίδες.
Αν επιθυμείς να δώσεις μάκρος στις βλεφαρίδες σου τότε καλύτερα να αγοράσεις μία μάσκαρα που να έχει λεπτεπίλεπτο ευθυτενές βουρτσάκι που θυμίζει χτένι στην άκρη.
Αν οι βλεφαρίδες σου είναι πολύ πυκνές, αναζήτησε μια μάσκαρα με αραιές ακίδες που θα ξεχωρίζει και θα βάφει κάθε βλεφαρίδα ξεχωριστά.
…και ιδού μερικά χρήσιμα makeup tips:
Οι μάσκαρα που εγγυώνται όγκο και γέμισμα περιέχουν πιο συμπαγή φόρμουλα οπότε φρόντισε να σκουπίζεις ελαφρά με ένα κομμάτι χαρτί τη μάσκαρα ανάμεσα στις στρώσεις έτσι ώστε να απομακρύνεις την περίσσια ποσότητα και να αποφύγεις τη δημιουργία κόμπων. Επικεντρώσου στην περιοχή των βλεφαρίδων που θέλεις να τονίσεις περισσότερο: πέρασε έξτρα στρώσεις στο κέντρο αν επιθυμείς πιο ανοιχτό βλέμμα ή πέρασε ξανά το βουρτσάκι από τις άκρες αν επιδιώκεις γατίσιο βλέμμα.
Η μάσκαρα που γυρίζει τις βλεφαρίδες επιτυγχάνει καλύτερα τον σκοπό της αν ξεκινάς να την απλώνεις από τη ρίζα τους.
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!