Η Claudia Schiffer, 44 ετών και η Charlotte Gainsbourg, 43, πρωταγωνιστούν στις φθινοπωρινές καμπάνιες των Dolce & Gabbana και Louis Vuitton αντίστοιχα, ενώ οι αδερφές Olsen, επέλεξαν την 65χρονη Linda Rodin ως το πρόσωπο της pre-fall κολεξιόν 2014 για το label τους, The Row. Φυσικά, δεν ξεχνάμε την καμπάνια της America Apparel με πρωταγωνίστρια την 62χρονη, Jacky O’Shaughnessy, και τη δήλωσή της πως «το σέξι δεν έχει ποτέ ημερομηνία λήξης».
Με μια τέτοια “αλλαγή πλεύσης” στο χώρο της μόδας, η πολέμια των γηρατειών, βιομηχανία της ομορφιάς, έκαμψε τις αντιστάσεις της και “επέτρεψε” τη σύνδεση της ομορφιάς με τη μεγαλύτερη ηλικία. Έτσι, η σειρά μακιγιάζ του Marc Jacobs έχει για μούσα την 65χρονη σταρ του σινεμά, Jessica Lange, η εταιρεία καλλυντικών Nars προσέλαβε την 68χρονη Charlotte Rampling ως το δικό της poster girl, ενώ τα θρυλικά top models, Linda Evangelista, 49 ετών, και Christy Terlington, 45, πρωταγωνιστούν στις καμπάνιες των Dolce & Gabbana και Maybelline NY αντίστοιχα. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως η αγαπημένη σειρά μακιγιάζ της 22χρονης, Cara Delevingne, αποτελεί δημιούργημα της 80+ Joan Collins.
Που οφείλεται αυτή η αλλαγή στην αποδοχή της ομορφιάς σε κάθε ηλικία; Όπως δήλωσε η καλλιτεχνική διευθύντρια της Trendzoom, εταιρεία που προβλέπει τις τάσεις στη μόδα, Dawn CL Pedersen, στην Evening Standard ‘Αποτελεί μέρος της λογικής που ορίζει την αποδοχή της ηλικίας και της θετικής ροπής προς το φεμινισμό. Το τι φορά μια γυναίκα ορίζεται όλο και λιγότερο από την ηλικία της. Τη συγκεκριμένη τάση έχουν ενισχύσει και τηλεοπτικά πρότυπα όπως η 48χρονη Robin Wright, πρωταγωνίστρια του “House of Cards”, και 46χρονη, Gillian Anderson, πρωταγωνίστρια του “The Fall”. Οι celebrities που ανήκουν στην κατηγορία 40+ έχουν μία αγέραστη επιρροή, που τροφοδοτείται από την αυτοπεποίθηση που αποπνέουν’.
Επομένως, η τάση “είσαι όμορφη σε κάθε ηλικία” είναι αποτέλεσμα της αυτοπεποίθησης και του “αέρα” που αποκτά μια γυναίκα όσο μεγαλώνει κι αυτό είναι όντως ένα μαγικό ελιξίριο ομορφιάς!
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!