Την Άνοιξη του 2013 οι μεγάλοι οίκοι μόδας άντλησαν έμπνευση από το makeup look του θρυλικού μοντέλου των 60s, Twiggy, για να δημιουργήσουν μοντέρνες εκδοχές του πάντα με κεντρικό άξονα τις εντυπωσιακές βλεφαρίδες. Την ίδια τάση λάνσαρε και ο Marc Jacobs στη φετινή ανοιξιάτικη κολεξιόν του.
Η Twiggy μεσουράνησε στο χώρο της μόδας την πενταετία 1965-1970 χάρη στην εξωπραγματική μορφή της που βασιζόταν στην πολύ λεπτή σιλουέτα της, το ανδρόγυνο look με το pixie κούρεμα και το μακιγιάζ της με τις τεράστιες βλεφαρίδες. Τόσο εξωπραγματική που θύμιζε τις κούκλες Kawaii.
‘’Kawaii” στα Ιαπωνικά σημαίνει “χαριτωμένο” και “αγαπητό”, και γενικά ο όρος χρησιμοποιείται για να εκφράσει ένα δημοφιλές ρεύμα της pop κουλτούρας της Ιαπωνίας που θυμίζει σύγχρονη Λολίτα.
Αν σας γοητεύει η kawaii εκδοχή των μεγάλων ματιών τότε η L’Oreal Paris δημιούργησε για εσάς την κατάλληλη μάσκαρα που έχει το ταιριαστό όνομα Miss Manga καθώς ο όρος Manga που στα Ιαπωνικά σημαίνει “παιχνιδιάρικες εικόνες”, περιγράφει γενικά την ιαπωνική σχολή των κόμικς.
Τι το διαφορετικό προσφέρει η Mega Volum Miss Manga Mascara; Ένα κωνικό βουρτσάκι 360ο που απλώνει τη φόρμουλα Mega Black σε κάθε βλεφαρίδα ξεχωριστά. Έτσι, το μακιγιάζ μετατρέπεται σε μια τελετουργία υψίστης ακρίβειας με απίστευτο όγκο τόσο στις πάνω όσο και στις κάτω βλεφαρίδες. *
Όπως οι Ιάπωνες πολεμιστές έπιαναν το πινέλο για να εξασκηθούν στην καλλιγραφία προκειμένου ο καρπός τους να αποκτήσει την απαραίτητη ευλυγισία πριν κρατήσουν το σπαθί τους, έτσι και το «όπλο» του συγκεκριμένου makeup look είναι το εύκαμπτο βουρτσάκι 360ο που έχει πλατιά βάση για να πιάνει τις πάνω βλεφαρίδες και κωνική άκρη για να πιάνει τις κοντύτερες κάτω βλεφαρίδες.
Από την Άπω Ανατολή στη βρετανική μόδα της δεκαετίας του ’60. Όποια κι αν είναι η έμπνευση σας το make up look με τις εντυπωσιακές βλεφαρίδες αποτελεί τάση και εμμέσως συνδέεται με το γενικότερο ρεύμα του φυσικού μακιγιάζ αφού μπορεί να συνδυαστεί άνετα με άχρωμα ή απαλά βαμμένα χείλη-ζυγωματικά.
*(το 68% των γυναικών επιβεβαίωσε το αποτέλεσμα σύμφωνα με μελέτη ικανοποίησης που διεξάχθηκε σε 184 γυναίκες).
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!