Από την εφεύρεση του το 1873, το Levi’s 501 jean έχει δημιουργήσει τη δική του πορεία, έχοντας εξελιχθεί σε ένα αγαπημένο παγκόσμιο σύμβολο πολιτισμού και στυλ. Το αυθεντικό blue jean, έχει γίνει ένα από τα πιο ευπροσάρμοστα fashion items που έχουν δημιουργηθεί ποτέ και χαρακτηρίζεται από τα άτομα που το φορούν. Το 501 jean έχει εδραιωθεί τόσο, παγκοσμίως, που το περιοδικό Time Magazine το ονόμασε “Fashion Item of the 20th Century“.
Για τον εορτασμό των 140 χρόνων του Levi’s 501 jean η Levi’s® δημιούργησε μια καμπάνια για να τιμήσει τον τρόπο με τον οποίο οι fans αλλά και γνωστά ονόματα από τους χώρους της Μόδας, Μουσικής, Θεάματος— και καθετί σχετικό με αυτούς— επαναπροσδιορίζουν το μοντέρνο – και ταυτόχρονα διαχρονικό αυτό ρούχο. Χιλιάδες φωτογραφίες στάλθηκαν και φιλοξενήθηκαν στο www.LEVIS501.com παρουσιάζοντας την εξαιρετική ευελιξία του jean. Μια επιλογή από τις μοναδικές αυτές εκφράσεις απ’ όλον τον κόσμο – 501 φωτογραφίες, για να είμαστε ακριβείς – φιλοξενούνται στο limited edition βιβλίο, 501 Interpretations.
Το βιβλίο Levi’s 501 Interpretations είναι συλλεκτικό και πρόκειται να διανεμηθεί σε 501 αντίτυπα όπου το καθένα θα φιλοξενεί και ένα διαφορετικό εξώφυλλο. Κανένα βιβλίο δεν θα είναι το ίδιο και η συσκευασία τους θα είναι μια ειδικά σχεδιασμένη, υφασμάτινη θήκη.
Οι ειδικά επιλεγμένες φωτογραφίες του βιβλίου αποτελούν απόδειξη για τη διαρκή επιρροή του Levi’s 501 jean στον κόσμο αλλά και κληρονομιά για το μέλλον. Οι Έλληνες Influencers που επιλέχθηκαν να φωτογραφηθούν για την καμπάνια είναι οι Κωσταντίνος Ρήγος (χορογράφος, σκηνοθέτης, φωτογράφος, εικαστικός καλλιτέχνης), Γιάννης Στάνκογλου (ηθοποιός), Φώτης Βαλάτος (δημοσιογράφος), Στέφανος Ζαούσης (φωτογράφος, διευθυντής μόδας στο Sync και Idenity Media & Windows Dresser), Γιώργος Κελέφης (εκδότης του περιοδικού ΟΖΟΝ), Ανδρέας Λαγός (nomad chef), Γιώργος Μπακαλάκος (ραδιοφωνικός παραγωγός του Εν Λευκώ 87,7), Γαβριήλ Νικολαΐδης (blogger @coolartisan.tumblr.com & δημοσιογράφος του Missbloom.gr) και Jason Arkley (νοβελίστας και συγγραφέας των επιτυχημένων βιβλίων «Εκλεκτός & Ευλογημένος).
Ένας περιορισμένος αριθμός του βιβλίου Levi’s 501 Interpretations θα βρίσκεται διαθέσιμος προς πώληση, παγκοσμίως, σε επιλεγμένα Levi’s stores καθώς και online στο levi.com από τις αρχές του Αυγούστου, στην τιμή των $55. Έσοδα από τις πωλήσεις του βιβλίου Levi‘s 501 Interpretations θα δοθούν για τους μαθητές του California College of Art (San Francisco), που λειτουργούν πρωτοποριακά με βάση τους τρεις πυλώνες design του Levi’s brand– craftsmanship, innovation και sustainability (χειροποίητο, καινοτόμο, ανθεκτικό).
Χθες. Σήμερα. Αύριο. Για πάντα. Levi’s 501.