Η Kendal Jenner χαρακτήρισε τη συνεργασία της με την αυτοκρατορία των καλλυντικών, Estée Lauder, ως “όνειρο”.
Η μία από τις δύο ετεροθαλείς αδερφές της Kim Kardashian έβαλε στοίχημα να γίνει μοντέλο υψηλής ραπτικής και το κατόρθωσε αφού στα 19 της χρόνια έχει ήδη υπάρξει μούσα του οίκου Givenchy και έχει περπατήσει στις πασαρέλες των οίκων Marc Jacobs, Chanel, Balmain, Dolce & Gabbana και Fendi.
”Ειλικρινά, μου φαίνεται σαν όνειρο το να εκπροσωπώ ένα τόσο σπουδαίο brand καλλυντικών. Είναι μια απίστευτη τιμή για’μένα”, δήλωσε χαρακτηριστικά η Kendal Jenner.
Μπορεί τα κάλλη του καστανού, ανερχόμενου top model να είναι αδιαμφισβήτητα, ωστόσο η Παγκόσμια Πρόεδρος της Estée Lauder, Jane Hertzmark Hudis, φανέρωσε έναν ακόμη λόγο για την επιλογή της συγκεκριμένης μούσας “Εισάγοντας τον κόσμο της υψηλής ραπτικής, της διασκέδασης και των social media, η Kendall εκπροσωπεί τη μοντέρνα ομορφιά μιας ολόκληρης γενιάς γυναικών που ζουν, αναπνέουν και “μοιράζονται” την ομορφιά, τη μόδα και τη ζωή, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, με τους δικούς τους όρους, με έναν οπτικώς συναρπαστικό τρόπο” και συμπλήρωσε “Αποτελεί το απόλυτο instagirl, και είμαστε ενθουσιασμένοι που η εικόνα, η φωνή, η ενέργεια και η απίστευτη δύναμη της στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θα γίνει ο μοχλός για να συστήσουμε την Estée Lauder σε εκατομμύρια νέες γυναίκες στον κόσμο”.
Με αυτή την ανακοίνωση η Estée Lauder δεν έκρυψε πως στο όμορφο πρόσωπο της Kendall Jenner βρήκαν μια απόλυτα σύγχρονη μούσα που διαθέτει πάνω από 30 εκατομμύρια ακολούθους σε Instagram, Twitter και Facebook που θα αποδείξει πως ο ιστορικός οίκος καλλυντικών μπορεί να έχει δυναμική παρουσία στα social media.
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!