Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις, (Apivita, Daily Secret, Coco–Mat, Fashion Workshop by Vicky Kaya, Pinnatta, Taxibeat, Ideal Bikes, Έργον-Ergon, Icarus: Olympic Sailing Media, Zeus+Dione, www.e–food.gr, TEDx Athens κ.ά.) συμμετείχαν στην παγκόσμια κίνηση της Toms, One Day Without Shoes (μία ημέρα χωρίς παπούτσια) και έβγαλαν τα παπούτσια τους προκειμένου να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο σχετικά με τη σημασία που μπορεί να έχει ένα ζευγάρι παπούτσια στη ζωή ενός παιδιού.
To σύγχρονο ελληνικό επιχειρείν απέδειξε έμπρακτα την ευαισθησία τους αφήνοντας το δικό τους αποτύπωμα και βελτιώνοντας εμπράκτως τη ζωή των φτωχών παιδιών.
Κι αν θέλετε αποδείξεις, παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο:
Το One Day Without Shoes σε αριθμούς
- Το 2012 περισσότεροι από 300,000 άνθρωποι σε όλον τον κόσμο έβγαλαν τα παπούτσια τους για το One Day Without Shoes
- Πάνω από 3,000 εκδηλώσεις σε 50 χώρες
- Το One Day Without Shoes ήταν το #1 θέμα συζήτησης στο twitter και #4 όρος αναζήτησης στο Google
Γιατί τα παπούτσια;
Υγεία
Εκατομμύρια παιδιά διατρέχουν τον κίνδυνο να τραυματιστούν και να μολυνθούν από αρρώστιες μεταδιδόμενες από το έδαφος.
Μόρφωση
Υπάρχουν χώρες στις οποίες τα παπούτσια είναι απαραίτητα για να μπορούν τα παιδιά να πάνε σχολείο.
Ευκαιρία
Τα παιδιά που είναι καλά στην υγεία τους έχουν περισσότερες πιθανότητες να καταφέρουν να είναι καλοί μαθητές.
Για κάθε ζευγάρι που αγοράζετε, η Tοms χαρίζει ένα ζευγάρι καινούρια παπούτσια σε ένα παιδί που τα έχει ανάγκη. One for One.