Ποιος μπορεί να ξεχάσει την εικόνα της Gisele Bündchen να ποζάρει καθισμένη σε ένα κρεβάτι φορώντας μόνο ένα αντρικό μποξεράκι Calvin Klein; Ο σχεδιαστής κατόρθωσε την εποχή της αυτοκρατορίας του Wonderbra να επαναπροσδιορίσει την έννοια «σέξι» βάζοντας τη γυναίκα να φορέσει τα εσώρουχα του συντρόφου της.
Ο ίδιος είχε δηλώσει ‘’θεωρώ πως υπάρχει κάτι απίστευτα σέξι σε μια γυναίκα που φοράει το t-shirt και το εσώρουχο του φίλου της’’ γι’ αυτό και οπτικοποίησε την άποψη του αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως «το σεξ πουλάει». Το 1992 βάζει την Kate Moss και τον τότε ράπερ, Marky Mark, να ποζάρουν ημίγυμνοι προκειμένου να προωθήσουν τη σειρά εσωρούχων CK. Τα αντρικά μποξεράκια με την ελαστική μέση με το όνομα του σχεδιαστή και τα τρία κουμπάκια που πρωτολανσαρίστηκαν το 1982, πουλήθηκαν μέσα σε μια νύχτα και γενικά η σειρά εσωρούχων αύξησε κατά 1/3 τις πωλήσεις της μέσα σε 24 ώρες!
Το έγκριτο περιοδικό Time αποκάλεσε τα CK εσώρουχα ως «τα εσώρουχα που έκαμψαν τα φύλα» (“Calvin‘s New Gender Benders“). Ο Calvin Klein βέβαια ήξερε πολύ καλά τι έκανε αφού εκμεταλλεύτηκε τη φρενίτιδα με τις μάρκες που είχε ξεκινήσει από τη δεκαετία του ’80 και τη συνδύασε με την αισθητική των σπορ ρούχων. Έτσι, οι άντρες φορούσαν άνετα τα χαμηλοκάβαλα τζιν τους αφήνοντας περήφανα να φανεί το λάστιχο με την επωνυμία CK, ενώ παράλληλα οι γυναίκες υπέκυψαν σε μία μινιμαλιστική αισθητική αλλάζοντας ό,τι ήξεραν μέχρι τότε για τη σέξι εικόνα τους υιοθετώντας ένα ανδρόγυνο, unisex, φρέσκο και επιθετικό στυλ.
Έκτοτε βέβαια, πολλές μάρκες εσωρούχων φυσικά ακολούθησαν το παράδειγμα του πρωτοπόρου Calvin Klein. Ας ρίξουμε μια ματιά στις επαναστατικές καμπάνιες του σχεδιαστή:
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!