Το string ή thong (κορδόνι ή λουρί δηλαδή) μπορεί να αποτελεί ένα από τα πρώιμα είδη αντρικού ρουχισμού ωστόσο στον 20ο αιώνα καθιερώθηκε ως γυναικείο εσώρουχο και είδος μαγιό.
Το τάνγκα (thong) λανσαρίστηκε τη δεκαετία του ’70 όταν ο σχεδιαστής μόδας Rudi Gernreich αξιοποίησε την εμπειρία του ως χορευτής και αντλώντας έμπνευση από τα στενά χορευτικά κοστούμια δημιούργησε το unisex τάνγκα μαγιό.
Χαράς ευαγγέλια για τις Βραζιλιάνες που επιτέλους βρήκαν το μαγιό που θα μπορεί να αποκαλύπτει τα αψεγάδιαστα οπίσθιά τους. Η μόδα του string όπως ήταν αναμενόμενο ξεκίνησε από τις παραλίες του Ρίο Ντε Τζανέιρο, σε μια πόλη δηλαδή που περηφανεύεται για τις γυναίκες με την εντυπωσιακή πίσω πλευρά και για τους πλαστικούς χειρούργους (συχνά αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα). Μάλιστα στην αρχή το string ονομαζόταν fio dental, οδοντικό νήμα δηλαδή.
Γρήγορα η μόδα του εξαπλώθηκε σε Αμερική και Ευρώπη και τη δεκαετία του ’80 εδραιώθηκε και στην αγορά των εσωρούχων. Το string ήταν επανάσταση! Μπορεί να θεωρείται προκλητικό αλλά ταυτόχρονα απάλλαξε τη γυναίκα από την αντιαισθητική εμφάνιση της ραφής του εσώρουχου κάθε φορά που εκείνη φορά στενή φούστα ή παντελόνι. Παράλληλα, όσο κατέβαινε η γραμμή της μέσης στα παντελόνια και τα ντένιμ τόσο εξελισσόταν και η μόδα στα string κι έτσι τα συγκεκριμένα εσώρουχα ντύθηκαν με στρας, κορδέλες ακόμα και φτερά γιατί ναι, μια περίοδο το να φαίνεται έστω και λίγο το string θεωρούνταν σέξι.
Οι φήμες λένε πως το μάτι του Bill Clinton γυάλισε μόλις διέκρινε το τάνγκα εσώρουχο της Monica Lewinsky και έτσι έγινε η αρχή για το ερωτικό σκάνδαλο που τάραξε την Αμερικανική κοινωνία (που μας κάνει εύλογα να αναρωτιόμαστε τι είδους εσώρουχα φορούσε η Hillary ωστέ να αναστατωθεί τόσο ο Bill με την…Monica).
Μπορεί το 2010 το περιοδικό Cosmopolitan να δήλωσε πως «Το Τάνγκα Πέθανε» αλλά μια βόλτα στη Copacabana ή σε καταστήματα εσωρούχων θα αποδείξει το αντίθετο…και βέβαια είναι πολλοί οι εκπρόσωποι του αντρικού φύλου που εκτιμούν την ιδέα του Rudi Gernreich:
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!