Η AMWAYUK πραγματοποίησε έρευνα ανάμεσα σε 2000 Βρετανίδες και τα αποτελέσματα πραγματικά τείνουν στο ότι οι γυναίκες αναζητούν την απαράμιλλη γοητεία της χρυσής εποχής του Hollywood.

Ως κινηματογραφικός μύθος και σύμβολο ομορφιάς φυσικά αναδείχθηκε η αγαπημένη σε όλους Audrey Hepburn ενώ σύμφωνα με δηλώσεις τους η ομορφιά και η γοητεία των γυναικών της χρυσής εποχής του Χόλυγουντ είναι άξιες θαυμασμού, γνωρίζοντας ότι έλαμψαν σε μία εποχή που δεν διέθεταν τις σημερινές υπηρεσίες και προϊόντα.Τι και αν η Audrey πάλεψε σκληρά γιατί ανταγωνίστηκε 2 πανέμορφους θρύλους του Hollywood ην MerilynMonroe και την GraceKelly, οι οποίες βρίσκονται στη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα. Η μοναδική ‘εκπρόσωπος’ της σύγχρονης εποχής που βρίσκεται μέσα στην πρώτη πεντάδα είναι η Beyoncé.

210914154652_2481 brigitte-bardot-1 grace_kelly_29570 images (1) images Jeanie Simpson s_21 αρχείο λήψης (1) αρχείο λήψης (2) αρχείο λήψης

Ακολουθεί η νικήτρια δεκάδα:

  1. Audrey Hepburn

  2. Marilyn Monroe

  3. Grace Kelly

  4. Sophia Loren

  5. Beyoncé

  6. Brigitte Bardot

  7. Jean Shrimpton 

  8. Kate Moss

  9. Ava Gardner

  10. Scarlett Johansson

Πέρα από τα διαχρονικά σύμβολα ομορφιάς, η έρευνα είχε στόχο να αποκαλύψει τι είναι αυτό που κάνει τις γυναίκες να νιώθουν όμορφες σήμερα. Συνεπώς, οι ερωτώμενες κλήθηκαν να αποτυπώσουν τη δική τους άποψη για την ομορφιά και να αποκαλύψουν τα δικά τους μυστικά ομορφιάς.

Η γνώμη που επικράτησε περισσότερο από όλες ήταν πως τα χρήματα δεν μπορούν να κάνουν τις γυναίκες να νιώθουν πιο όμορφες, με το 68% των ερωτώμενων να δηλώνει πως η αυτοπεποίθηση είναι το μυστικό της ομορφιάς. Το 38% των γυναικών δήλωσαν πως αισθάνονται πολύ καλύτερα όταν είναι μακιγιαρισμένες.

Επιπροσθέτως, το 57% των γυναικών ισχυρίστηκε πως ο έρωτας τις κάνει πιο ελκυστικές και γοητευτικές.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι γυναίκες 55 χρονών και άνω είναι πιο ευχαριστημένες με την ομορφιά τους (25,94%) σε αντίθεση με τις γυναίκες ηλικίας 18-24 χρονών (22%). Επιπλέον, οι νεότερες γυναίκες παραδέχθηκαν πως όταν είναι μακιγιαρισμένες νιώθουν πιο όμορφες (19,8%), ενώ οι ερωτώμενες μεγαλύτερης ηλικίας είναι λιγότερο διατεθειμένες να χρησιμοποιούν καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς (3,74%).

Το 61,85% των γυναικών ηλικίας 55 χρονών και άνω κατανοούν πολύ περισσότερο πως η υγιεινή διατροφή και η σωματική άσκηση συμβάλλουν θετικά στην ομορφιά μιας γυναίκαςσεσύγκριση με τις γυναίκες ηλικίας 35-44 που το ποσοστό τους ανέρχεται στο 55,25%.

Σε ότι αφορά τη μέση μηνιαία δαπάνη για τα προϊόντα ομορφιάς, το 46,2% των ερωτώμενων δηλώνουνφειδωλές καθώς ξοδεύουν λιγότερο από £10 το μήνα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι γυναίκες ηλικίας 18-24, που πιθανόν διαθέτουν λιγότερο εισόδημα από τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, δήλωσαν πως μπορεί να δαπανήσουν £51-£100 το μήνα για προϊόντα και υπηρεσίες ομορφιάς (3,27%).

Η SherylFranklinWorth, CorporateAffairsManager της AmwayUK δήλωσε «Η έρευνα της επωνυμίας καλλυντικών και περιποίησης της επιδερμίδας ARTISTRYTM δεν εξέτασεμόνον την άποψη των γυναικών στη Μεγάλη Βρετανία για το απόλυτο σύμβολο ομορφιάς αλλά και την άποψη τους σχετικά με το τι είναι αυτό που ορίζει την ομορφιά και τι είναι αυτό που μπορεί να κάνει μία γυναίκα να νιώθει όμορφη. Τα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και ομορφιάς της ARTISTRYTM κάνουν εδώ και πολλά χρόνια, τις γυναίκες που τα χρησιμοποιούν να νιώθουν όμορφες. Η φιλοσοφία μας είναι να δημιουργούμε τα καλύτερα δυνατά προϊόντα που βοηθούν τις γυναίκες να αισθάνονται και να είναι όσο πιο όμορφες μπορούν ανεξαρτήτως ηλικίας και τρόπου ζωής».

Σημείωση:

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία VitalResearch & Statistics σε δείγμα 2.000 γυναικών τον Αύγουστο 2014.