O Igor Spina, Γενικός Διευθυντής Νότιας Ευρώπης της FOREO σχολιάζει τις αναδυόμενες τάσεις των καλλυντικών και της περιποίησης της επιδερμίδας στη νέα εποχή.
«Κατά τους τελευταίους μήνες έχουμε δει μια πραγματική επανάσταση στις καταναλωτικές συνήθειες όσον αφορά το self-care», σχολιάζει ο Igor Spina, Γενικός Διευθυντής Νότιας Ευρώπης της FOREO, της κορυφαίας πολυεθνικής εταιρείας στον τομέα του skin–tech.
«Το lockdown που επιβλήθηκε στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης έχει οδηγήσει σε μία επανεξέταση των προτεραιοτήτων στο πλαίσιο της ομορφιάς. Αυτό υπαγορεύεται από το γεγονός ότι πλέον περνάμε περισσότερες ώρες μέσα στο σπίτι, διαθέτουμε περισσότερο χρόνο για να φροντίσουμε τον εαυτό μας και χρησιμοποιούμε συχνά ιατρικές μάσκες. Αυτοί οι τρεις παράγοντες έχουν αποθαρρύνει έντονα τη χρήση και αγορά προϊόντων όπως τα αρώματα και το μακιγιάζ, σε αντίθεση με τα skincare προϊόντα.
Διαβάστε ακόμη: Τα FOREO που αποτελούν No.1 στις προτιμήσεις των Beauty Gurus, ήρθαν στην Ελλάδα!
Μία ακόμα ενδιαφέρουσα τάση προκύπτει από το γεγονός ότι η νέα πραγματικότητα έχει αυξήσει τις online αγορές και αναζητήσεις, κάτι που ευνοεί τη δοκιμή νέων προϊόντων και την αναζήτηση καινοτόμων λύσεων. Για παράδειγμα, τα Google Trends που «έγραψαν» κατά τον Απρίλιο 2020 αποδεικνύουν πως η αναζήτηση ‘Περιποίηση της επιδερμίδας στο σπίτι’ κατέγραψε παγκοσμίως ένα τεράστιο άλμα, φθάνοντας στο 300%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Το ‘skincare στο σπίτι’ έχει γίνει μία από τις νέες προτεραιότητες στη ρουτίνα ομορφιάς και ο καταναλωτής αναζητά προϊόντα με πρωτοποριακή τεχνολογία που μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα και τα συστατικά της ίδιας της θεραπείας. Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η αγορά skintech έχει δει μία αύξηση, ούτε ότι οι τάσεις για το μέλλον της ομορφιάς δείχνουν όλο και περισσότερο προς την κατεύθυνση της τεχνολογίας με συσκευές που συνδέονται με τα smartphones μας. Μάλιστα, στη Νότια Ευρώπη καταγράφηκε μία έκρηξη στις διαδικτυακές πωλήσεις κατά τη διάρκεια του lockdown σε αντίθεση με τα φυσικά καταστήματα που υποφέρουν παγκοσμίως από τις επιπτώσεις του lockdown.
Μεταξύ των προϊόντων FOREO που έχουν γνωρίσει ιδιαίτερη αύξηση πωλήσεων αυτήν την περίοδο είναι το UFO, μία τεχνολογικά προηγμένη συσκευή που μεγιστοποιεί τα οφέλη της μάσκας μέσω LED φωτός, θερμοθεραπείας, κρυοθεραπείας και παλμικών δονήσεων, αλλά και το LUNA που επίσης χρησιμοποιεί τη δύναμη των παλμικών δονήσεων.. Αυτό αποτελεί μία ενδιαφέρουσα ανακάλυψη καθώς οδηγεί στο συμπέρασμα πως οι skincare μάσκες προσώπου διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στη ρουτίνα ομορφιάς των ανθρώπων κατά τη διάρκεια του lockdown», καταλήγει ο Igor Spina.
Όλα τα προϊόντα FOREO πωλούνται στο foreo.com και στην Ελλάδα αποκλειστικά στα Sephora Greece.