Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει την επιστροφή της στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια, με μια βιωματική εκδήλωση στην πασαρέλα που θα αποκαλύψει την τελευταία συλλογή “See Now, Buy Now” για το Φθινόπωρο 2022, «βυθίζοντας» το κοινό φυσικά και ψηφιακά στον ανανεωμένο κόσμο του brand.
Η διαδραστική εμπειρία που θα πραγματοποιηθεί στις 11 Σεπτεμβρίου στις 02:00 ώρα Ελλάδος, αντλεί έμπνευση από τη μοναδική δημιουργική σκηνή της Νέας Υόρκης: ένα επίκεντρο ανθρώπων και κουλτουρών, μια σύγκρουση lo-fi και hi-tech, μια συγχώνευση στυλ και δημιουργικότητας. Εμπλουτισμένη με την ατμόσφαιρα και την ακατέργαστη «σκληρότητα» της Νέας Υόρκης – τη γενέτειρα του brand TOMMY HILFIGER – η εκδήλωση θα συνδέσει τους ανθρώπους μέσα από αυθόρμητες στιγμές δημιουργικότητας σε ένα IRL showcase στο Skyline Drive-In στο Μπρούκλιν και σε ένα παράλληλο metaverse activation.
“Η καρδιά μου πήγε αμέσως στην εμβληματική δημιουργική κουλτούρα της Νέας Υόρκης όταν σκέφτηκα το που θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε την επιστροφή μας στην εβδομάδα μόδας”, δήλωσε ο Tommy Hilfiger. “Εδώ ήταν το σημείο συνάντησης μεταξύ μόδας, τέχνης, μουσικής και ψυχαγωγίας όταν ξεκίνησα στον κλάδο. Σήμερα, εξακολουθεί να είναι αυτή η προσέγγιση που με εμπνέει να ασχοληθώ με αυτές τις πρωτοπόρες κοινότητες δημιουργώντας νέες εμπειρίες. Αυτή η σεζόν αφορά στη σύγκρουση των αγαπημένων μου αρχειακών εμπνεύσεων με νέα concept live εκδηλώσεων και εικονικών κόσμων. Είναι η τέλεια έκφραση αυτού που πρεσβεύουμε, καθώς αποτίουμε φόρο τιμής στις ρίζες μας με την επιστροφή μας στη NYFW”.
Καινοτόμα multi-media activations θα ζωντανέψουν τη συλλογή TOMMY HILFIGER για το Φθινόπωρο 2022 – από τη Νέα Υόρκη μέχρι τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, την Τσενγκντού και όχι μόνο. Συνεργασίες με παγκόσμια ταλέντα θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην πασαρέλα και εκτός αυτής, αναδεικνύοντας τις ρίζες της TOMMY HILFIGER στην επανασύσταση των prep classics.
Σε μια πρωτοποριακή κίνηση για τη βιομηχανία, η πασαρέλα “See Now, Buy Now” θα μεταδοθεί ζωντανά στην παγκόσμια κοινότητα του Roblox που απαριθμεί περισσότερους από 50 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες, συνοδευόμενη από avatars ντυμένα με την συλλογή TOMMY HILFIGER Φθινόπωρο 2022, τα οποία θα κατακτήσουν την εικονική πόλη της Νέας Υόρκης. Η συνεργασία του brand με την παγκόσμια multiverse πλατφόρμα ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2021 και συνεχίζει να επεκτείνεται συνεχώς.