Τα μυστικά της διαφήμισης Puppy Love για τη μπύρα Budweiser

  • Στα γυρίσματα συμμετείχαν επτά άλογα (Clydesdale) ηλικίας 5 ετών το καθένα. Μόνο τρία από αυτά έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο
  • Προηγήθηκε εκπαίδευση δύο μηνών
  • Το κάθε μάθημα είχε διάρκεια 20-30 λεπτά εξαιτίας του οτι τα άλογα μπορούσαν να προσέχουν και να συμμετέχουν στο μάθημα για μικρό χρονικό διάστημα (η προσοχή τους αποσπάται πολύ εύκολα)
  • Κάθε μάθημα τελείωνε με χειροκροτήματα και εκδηλώσεις θαυμασμού προκειμένου τα άλογα να αισθάνονται ικανοποίηση
  • Τα γυρίσματα διήρκησαν τρεις ημέρες. Κάθε φορά γινόταν τρεις ή τέσσερις λήψεις
  • Οι δύο μεγάλο σταρ της διαφήμισης είναι τα άλογα Major και Alex ενώ ακολουθεί ο Rascal 
  • Ο Major επιλέχθηκε επειδή είναι πολύ έξυπνος και κατάφερε, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, να έρθει σε επαφή με τα σκυλάκια που συμμετέχουν στη διαφήμιση και να “συνυπάρξει” μαζί τους! Επίσης αποδείχθηκε πιο γρήγορος στο να μάθει να κουνάει -πάνω- κάτω- το κεφάλι  και να σουφρώνει τα χείλη του υπακούοντας στις φωνητικές εντολές του εκπαιδευτή.
  • Ο Alex είναι εξίσου έξυπνος αλλά η προσοχή του αποσπάται πιο εύκολα.Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων πετούσε και μάζευε από το έδαφος ένα καπέλο και διασκέδαζε τους παρευρισκόμενους με τα έξυπνα κόλπα του
  • Στη σκηνή του άλματος πρωταγωνιστής είναι ο Rascal που είναι ο πιο αθλητικός της παρέας

http://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4